Sunday, October 16, 2011

bEsi bUlat yg tElah sebAti dGn hiDup aku a.k.a yOyO


aK bErmuLa mAin yOyO sjAk fOrm 3..thun 2006...
bErmula ceRita sEorg pEmain yOyo yg agk shy pda suatu ktika dulu..huhuh...
pda thun yg sama aK buAt kuMpulAn yg bRnamA Heroteam,bErsama2 Abg alif dan Hilmi...
thun itu jgak kami pergi pertandingan yoyo peringkat malaysia..
dan kami menang tmpat pertama dlm kategori team performance buat julung kalinya..pda thun yg sama kami pergi prtndingan yoyo peringkat asia pasifik..pergh gempak beb!!!
semu pemain yoyo seluruh dunia dtg time...hanya Allah jela yg thu betapa bestnyer time tuhh.......

dan scara brterusan kami menang jga pd thun 2007 n 2008...


dAh bermcm2 kAmi lalui bErsama dGn yOyo,
kAmi lpk brsama,kerja bersama,jln2 bersama,semua msalah dikongsi bersama n mcm2 pengalaman bruk n mnis kmi lalui bersama...
kami dah mcm adk beradik...:)
hidup kAmi pnuh dgn yOyo mkn yOyo,tggu bAs mAin yoYo,kt sKlah pun mAin yoyo,kt rumah lg la...
bleh dikatakan mne2 tmpat mEsti kAmi akn mAin yoYo...
sWeat sgt tIme dlu2..

dGn yoyo aKu bLjar mCm2,aku berJaya hlgkn pErasaan MAlu aku biLa kt aTas pentas...
aku dpt ramai Kawan dari seluruh negara..muhibah beb....!!!
yoyo la tlh mngajar kami hidup berdikari tanpa mnyusahkan ibu bapa...
nk g contest yoyo nk pkai duit jd kami kenalah bertungkus lumus mncari duit...huhu...ingt lg dlu ker ngn pakcik jaafar,keje cat tiang,buat umah,basuh umah,hotel...padahal time tuh bru umur 15-16 tahun...

agk panjang lg klu nk cerita semua...
nt2la kita sambung eayh....
coming soon...:)

No comments:

Post a Comment