Tuesday, October 30, 2012

cinta

CINTA apa itu cinta? sejauh mana aku tahu apa itu cinta, atau cinta itu sekadar perkataan yang dilafazkan, aku cinta kau,kau cinta aku...... munkin aku tidak tahu apa itu cinta, tidak tahu erti cinta, tapi kerana cinta, kerana sayang title cinta, kerana dia yang bergelar cinta, aku lupakan perasaanku dan sentiasa lupakan perasaan itu, perasaan yang dah lama terbuku di setiap pelusuk batinku....... Demi menjaga cinta, demi memelihara cinta, demi dia yang tidak mahu tiada lagi cinta, kerana bila dah bercinta, sayang akan cinta, kelahi tetap cinta, marah tetap cinta, itu ini tetap cinta, segalanya tetap cinta.... bila da tukar status cinta, munkin tiada lagi cinta, itu yang dia runsingkan.... antara aku,dia,cinta dan perasaan.. aku pilih aku, dia dan cinta... perasaan aku lemparkan berjauhan... kerana takut jika sayangkan perasaan.. aku hilang aku, dia dan cinta..

No comments:

Post a Comment